kernel source tree

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pondělí Duben 28 12:07:27 CEST 2003

On Monday 28 April 2003 10:36, Ladislav Vaiz wrote:

> cp .config ..
> make mrproper
> cp ../.config .
> make oldconfig

to by som toho musel odzalohovat velke mnozstvo, skoro v kazdom
podadresari stromu je `.depend', vytvara sa subor napr. version.h a
pod., mrproper to vsetko likviduje; riesenim je ako mi tu niekto
poradil `make clean' (ano, hned ako som si to precital som si hlavu
obuchal o klavesnicu :) ); teda postup: make mrproper, make
menuconfig/config/xconfig/..., make dep, make bzImage, make modules,
make modules_install, make clean je to co som potreboval (teda len to
na konci);

> Mate spravne adresare /usr/include/linux a /usr/include/asm ?
> Byvaji to symlinky do /usr/src/linux/include/linux a
> /usr/src/linux/include/asm-i386/, u nekterych distribuci je to obsah
> balicku kernel-headers (+-).

no, potom som sa na to pozrel este raz a ono sice include adresar naslo
ale v nom chybal subor `version.h';

> Me se osvedcilo mit zdrojaky jadra v principu kdekoli, /usr/src/linux
> je hlavni symlink, ktery ukazuje na to "cokoli". Symlinky include/asm
> a include/linux ukazuji presne tak, jak je napsano vyse, cili pres
> symlink /usr/src/linux. Takze staci menit tento jeden symlink a
> muzete vesele kompilovat ruzne verze jadra.

ano, ano, tak to pouzivam;

> P.S. Pokud pouzivate SCSI, tak bude nutne nastavit i symlink
> /usr/include/scsi.

toto si pozriem, v robote mam ide masinu ale doma mam scsi masinu; dik
za info;

mozno by som sa este spytal: po kompilacii bzImage mi zostane jadro,
System.map a .config s aktual konfiguraciou; pouziva sa nejakym
sposobom System.map pri starte systemu? kto vsetko ho moze pouzivat?
ako boot loader pouzivam grub, nie lilo;

--
laco.