CQB shaping Direct Connect

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 28 13:36:27 CEST 2003

On Mon, Apr 28, 2003 at 01:22:49PM +0200, Peter Surda wrote:
> cau

> Nepopisal si, ako to mas nastavene. Moj skromny odhad je, ze preplneny je "ten
> druhy smer".

Z pohledu klienta je ucpanej upload, ale pritom sou v jiny skupine, a
kdyz to zkousim treba pomoci ftp, nebo smtp tak shaping funguje, ale
kdyz necham aby od toho "DC klienta" stahovat do netu, tak mi jenom u
toho "KO klienta" upload uplne vytuhne, ale jinymu klientu v siti, nebo
skupine to de OK ?

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.mirnet.cz