CQB shaping Direct Connect

Pondělí Duben 28 13:38:30 CEST 2003

On Mon, Apr 28, 2003 at 01:36:27PM +0200, Ondřej Tůma wrote:
> Z pohledu klienta je ucpanej upload,
To nemusi nevyhnutne znamenat, ze upstream linky je to, kde nastava
pretazenie.

> ale pritom sou v jiny skupine, a kdyz to zkousim treba pomoci ftp, nebo smtp
> tak shaping funguje, ale kdyz necham aby od toho "DC klienta" stahovat do
> netu, tak mi jenom u toho "KO klienta" upload uplne vytuhne, ale jinymu
> klientu v siti, nebo skupine to de OK ?
Takto popisane to vyzera na na zle nastavene pravidla. Nemas nejake grafiky
vytazenia (MRTG&spol)?

Okrem toho to kludne moze byt softwarovy problem na tej masine, skusal si uz
preinstalovat Windows? :-)

> Ondřej Tůma
Bye,

                   It's not a bug, it's tradition!