CQB shaping Direct Connect

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 28 13:48:18 CEST 2003

On Mon, Apr 28, 2003 at 01:38:30PM +0200, Peter Surda wrote:
> To nemusi nevyhnutne znamenat, ze upstream linky je to, kde nastava
> pretazenie.

No podle tcpdumpu ten upload je najednou 80% provozu :(

> Takto popisane to vyzera na na zle nastavene pravidla. Nemas nejake grafiky
> vytazenia (MRTG&spol)?

nemam, ale ty pravidla sme dva lidi nekolikrat kontrolovali, a treba i
upravovali

> Okrem toho to kludne moze byt softwarovy problem na tej masine, skusal si uz
> preinstalovat Windows? :-)

To sem trochu nepochopil, windows sou u klientu, jeden je za firewallem
z linuxu, jeden za nakym winfirewallem, kdyby to delal jeden, tak to
beru, ale jakto ze to delaj dva jednomu, - ne zkousel sem to ruzne treba
i s vlastnim notebookem, takze chyba u "poskozeneho" neni, menil sem i
IP, a vsechna zarizeni v siti ...:(

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.mirnet.cz