RE: zálohování na pásky

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Duben 28 14:33:10 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A to pri kazdem vyjmuti restartujete server?

Ano. Je to masina ktora ma na starosti len zalohovanie, skutocne servery
sa na nu zalohuju po sieti (7x debian woody, 1x share z Win98)

> PS: Ja jsem opravdu spolehlivy hot-swap IDE nenasel, navic IDE na to fakt
> neni stavena...

Hmm .. ked bios vie vypnut IDE kanal, a na nom nic ine nemam len ten
suflik, _mal_ by to dokazat aj OS .. suflik ma vypinac co odpoji napajanie
predtym ako vyberiem disk .. podla mna by to stacilo. To co chyba, je
linux support pre vypinanie IDE kanalu, a jeho zapnutie/rescan. Ale o tom
sa tu uz bavilo.

--
jozef  :-)