OpenOffice.org a slovník synonym

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Duben 29 08:04:10 CEST 2003

On Tue, 29 Apr 2003, Vaclav Dvorsky wrote:

> Zdravím,
> nevíte někdo, kde bych mohl sehnat samostatně český slovík sysnonym pro
> OpenOffice.org 1.0.2?
> Nainstaloval jsem si Mandrake 9.1 včetně OpenOffice a mám dojem, že v této
> instalaci slovník synonym není. Pravděpodobně chybí i česká nápověda, ale
> to mi tolik nevadí. Na oficiálních stránkách jsem objevil jen kompletní
> instalaci (67MB), hledal jsem špatně?

Nápověda v GPL edici Mandrake 9.1 bohužel chybí, důvodem je místo na CD
discích. Jelikož čeština není žádný světovější jazyk, byla nápověda spolu
s dalšími jazyky vyřazena.

Pokud to myslíte s OpenOffice.org vážně, doporučuji si příslušný RPM
balíček z mandrake.redbox.cz stáhnout, případně si nainstalujte kompletní
českou verzi z ftp.linux.cz. Nápověda je opravdu zdařilá a uživateli
určitě pomůže.

R.V.