OpenOffice.org a slovník synonym

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Duben 29 22:46:52 CEST 2003

Radek Vybiral wrote:

> Nápověda v GPL edici Mandrake 9.1 bohužel chybí, důvodem je místo na CD
> discích. Jelikož čeština není žádný světovější jazyk, byla nápověda spolu
> s dalšími jazyky vyřazena.
>
> Pokud to myslíte s OpenOffice.org vážně, doporučuji si příslušný RPM
> balíček z mandrake.redbox.cz stáhnout, případně si nainstalujte kompletní
> českou verzi z ftp.linux.cz. Nápověda je opravdu zdařilá a uživateli
> určitě pomůže.

Díky za tip, help.rpm jsem si už doinstaloval a letmým pohledem zjistil, že
je opravdu povedená. Slovník synonym bohužel jako rpm pro Mandrake není,
zase tolik mi nechybí, abych se pouštěl do složitější instalace (vlastně
ani nevím, jak by to mělo fungovat), takže si na něj počkám do příští verze
OpenOffice.org

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz