[milan.toth na uctovanie.sk: Re: problemy se zvukovou kartou na IBM Thinkpad 600E / Debian 3.0r1]

Milan Tóth milan.toth na uctovanie.sk
Úterý Duben 29 17:52:14 CEST 2003

-> Bohuzel nepomohlo ;(
-> jedine kde zvukovka ted funguje jsou windows, kdyz povolim rizeni IRQ
-> PCI, jinak to taky zlobi ... jakoby se to nejak nastavilo na nejake jine
-> hodnoty - ale zkousel jsem co se dalo - neexistuje nejaky reset cmos
-> nebo tak u thinkpadu? ze by se vse vratilo do puvodniho nastaveni :)
-> utilitka ps2.exe nejak moc vliv nema, nebo jsem jeste nezkusil neco ...
-> any idea?
->

no moj odhad je asi takyto. po zadani prikazu pic=biosirq linux
pristupuje ku zariadeniam na pci zbernici cez bios. ak nie tak ma
opravte je to len moj odhad. na a potom bi som sa asi pohral s biosom.
myslim nastavil v nom IRQ na urcitu hodnotu alebo tam zadal AUTO. aspon
tak to fici u man. mne to sice funguje aj bez pci=biosirq (nemam
notebook). mal som tiez problem rozchodit zvukovku. pomohlo ked som ju
prelozil do ineho pci slotu, to by Vam vsak asi nepomohlo :-( prajem
vela zdaru.

 Milan Toth	       http://toth.host.sk
 ICQ# 178224043        mailto:toth na host.sk