IDE -> USB redukce/řadič - máte? Napište zkušenosti!

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 30 11:25:12 CEST 2003

Dne středa 30 duben 2003 11:13 jste napsal(a):
> Zdravím!
>
> Sháním informace o jakémkoli IDE -> USB redukci/řadiči. Jde mi hlavně o
> připojení CDRW přes USB k notebooku, takža vypalování. Používám Debian
> testing.
>
> Mody

Pozitivne vim, ze jsem z linuxoveho notebooku (velmi stary NEC Versa + RH 7.3)
vypaloval na USB vypalovacce Freecom. Byla to ocividne klasicka 5 1/4"
mechanika s redukci na USB. Ted uz ji nemam, takze nevim presne oznaceni,
ale kupovana byla nekdy loni v lete. A notebook urcite ma nejvyse USB-1.
Problemy nebyly naprosto zadne.
--
S pozdravem
Ivo Panáček