IDE -> USB redukce/řadič - máte? Napište zkušenosti!

mody na atlas.cz mody na atlas.cz
Středa Duben 30 11:49:03 CEST 2003

Ahoj!

On Wed, Apr 30, 2003 at 11:25:12AM +0200, Ivo Panacek wrote:
> Pozitivne vim, ze jsem z linuxoveho notebooku (velmi stary NEC Versa + RH 7.3)
> vypaloval na USB vypalovacce Freecom. Byla to ocividne klasicka 5 1/4"
> mechanika s redukci na USB. Ted uz ji nemam, takze nevim presne oznaceni,
> ale kupovana byla nekdy loni v lete. A notebook urcite ma nejvyse USB-1.
> Problemy nebyly naprosto zadne.

Co to bylo přesně za redukci by sis nevzpomněl? Nebo to byla vypalovačka
přímo prodávaná jako USB? Mám v pácu redukci Kouwell, ale nenašel jsem na
něj žádný reference... (moc jsem nehledal...) Můj aktuální notebook má taky
jen USB1, takže jsem rád, že to aspoň chodilo.

Mody