IDE -> USB redukce/řadič - máte? Napište zkušenosti!

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 30 12:05:13 CEST 2003

Dne středa 30 duben 2003 11:49 jste napsal(a):
> Ahoj!

> Co to bylo přesně za redukci by sis nevzpomněl? Nebo to byla vypalovačka
> přímo prodávaná jako USB? Mám v pácu redukci Kouwell, ale nenašel jsem na

Jo, bylo to primo jako externi, ale uvnitr byla ocividne normalni
mechanika a redukce. Mozna by to rozumny prodejce
nechal na miste vyzkouset, notebook jde donest. Me to uz
parkrat pri dotazech na podporu linuxu navrhli.
--
S pozdravem
Ivo Panáček