LILO

BOBO b2 na quick.cz
Středa Duben 30 16:05:07 CEST 2003

Dobry den.
Vracim se k problemu s instalaci na pocitac, kde jiz jede WinXP SP1. Na
volny prostor disku jsem nainstaloval MDK9.1 a udelal restart. Podle
predchozich rad jsem se snazil dosahnout toho, aby se mi pri startu
ukazala nabidka LILO pro vyber systemu Win nebo Linux. Bohuzel mi porad
startoval pouze linux a nedostal jsem na vyber. Ted jsem se dostal do
stavu, ze se mi automaticky startuje windows a nevim jak se vratit do
linuxu. Dalsi reinstalace se mi uz nechce provadet. I kdyz si za to muzu
sam. :o) Dal jsem windows jako vychozi system. Muzete mi prosim poradit
cestu?
BOBO

P.S. nezapomente mi zase nadavat, ze su blbej zacatecnik :o)