LILO

Petr Janda janda na mendelu.cz
Středa Duben 30 15:20:38 CEST 2003

Nabootovat linux z jineho media, nez je hdd (treba instalacni CD, pokud
lze) zadate mu pri startu parametr root=/dev/????. ???? podle mista, kde
mate linux nainstaleny.

upravite /etc/lilo.conf - jak nekdo radil, je potreba vymyslet spravne
parametry prompt a timeout

NEZAPOMENETE spustit lilo

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.