Gentoo - nemuze pripojit pri startu /proc

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Srpen 1 08:26:03 CEST 2003

Dňa Št 31. Júl 2003 20:31 ste napísali:

> S KDE sem nemel problem. stacilo "emerge kde" a vse probehlo oukej. Myslim si
> ze zadny problem by uz nemel nastat. Co je za potite s IMAP ??
s kde bola sranda v tom zmysle ze pocas toho takmer tyzdenneho kompilovania
(rozbehavam to vo vmware) boli updatovane 2 balicky, takze som ich musel
znova kompilovat.

co sa tyka cyrus imapd, tak vsetko sa nainstalovalo, zistil som ze ho treba
spustat pomocou /usr/cyrus/bin/cyrusmaster
ale neviem co dalej (pridat uzivatela, nastavit ho, a potom sa uz connectovat)

skoda ze pod Gentoo nieje kroupware, velmi by som ho chcel vyskusat.