VTIP: Nejkratsi linuxovy "vir"

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Srpen 1 09:34:02 CEST 2003

	No zcela tomu nerozumim, nejsem shellovy odpornik, ale zapis

si vysvetluju takto - co je ve slozenych zavorkach provadej nekonecne
(tedy spust shell, udejel rouru - to vse na pozadi, aby se dostal ke
slovu dalsi potomek) no a protoze pred nimi neni program, ale (), coz
IMHO znaci, ze to spusti shell sam (ne v nove instanci)... => melo by
vzniknout nekonecne mnoho ovlaken shellu spojenych rourou... - coz by
mohlo znacit cosi o vycerpanych deskriptorech...:-)

	Je to tak nebo jsem uplne mimo?