Instalace MDK9.1 GPL - málo systémových prostředků

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Srpen 1 10:13:09 CEST 2003

Dobrý den všem,

Při instalaci MDK 9.1 GPL (3CD+bonus) mi instalátor nahlási, že má málo
systémových prostředků. To by mi tolik nevadilo, jenomže mi to nenabídne
způsob instalace (normální/expertní) a také mi to nenabídne kolik mám
CD. Výsledkem je okleštěná instalace z 1 CD a nemožnost instalace např
samby nebo mc což je pro mě asi ta nejpodstatnější věc.

Instaluji to na PC DELL OpiPlex GX1 PII 400/64RAM, 3GB HDD

Lze nějak instalátoru vnutit že mám 3 CD, nebo to musím doinstalovat až
po instalaci linuxu?

Dejma

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.