Instalace MDK9.1 GPL - málo systémových prostředků

Michal Koudelka koudelkamichal na centrum.cz
Pátek Srpen 1 10:46:58 CEST 2003

Tak nejak cekam, ktera verze mandrake mi bude hlasit ze uz mam zase malo
systemovych prostredku. Ale mozna by se mohlo zkusit po nabootovani f1 a
mod expert, pripadne text. Ale 9.1 se uz na pocet cd nepta a automaticky
predpoklada vsechny tri.