RE: Instalace MDK9.1 GPL - málo systémových prostředků

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Srpen 1 11:05:47 CEST 2003

> Tak nejak cekam, ktera verze mandrake mi bude hlasit ze uz
> mam zase malo
> systemovych prostredku. Ale mozna by se mohlo zkusit po
> nabootovani f1 a
> mod expert, pripadne text. Ale 9.1 se uz na pocet cd nepta a

Tam zase nejsou popisy k balíčků a musím humpolácky jako otrok označovat
balíčky. Myšoidní vybírání mi ušetří dost času

> automaticky
> predpoklada vsechny tri.

Tak to bohužel nepředpokládá, když to instaluji na celeronu 500/128MB
tak se to zeptá na expertní/normální i na počet CD. ZkoumaL jsem to
docela dlouho. Tu samou "Chybu" to dělá i na P120 32MBRAM. Na nových
mašinách jsem nikdy problém neměl. Problém se 3CD je jen en pokud se
objeví ta hláška o "Málo systémových prostředků"

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.