RH9 + orinoco silver card - JAK?

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Srpen 1 11:50:14 CEST 2003

Dobry den,

oldfrog na volny.cz napsal(a):

> Budete potrebovat nasledujici moduly: pcmcia_core, i82365, ds, hermes,
> orinoco a orinoco_cs. Jsou soucasti jadra nebo baliku pcmcia_cs. Zda
> je ma RH standardne v distribuci nevim. Predpokladam ano. Pak budete
> potrebovat spustit sluzbu 'cardmgr'. Od toho okamziku muzete pouzivat
> sitove rozhrani Orinoca. Cardmgr se spousti standardne sluzbou 'pcmcia'.

Jen doplnim - RH9 ma vse potrebne v sobe. Jen jsem vymenil v
/etc/pcmcia/config aby se mi spoustel modul wvlan_cs (mam ho nejak radsi
- jako jediny sveho casu umoznoval provoz dvou karet v jednom PC (RH62).

Parametry nastavuji pomoci iwconfig (rpmko wireless-tools tusim) -
pouzivam stary ad-hoc.

pcmcia sluzby se spousti /etc/rc.d/init.d/pcmcia start (pripadne v
/etc/rc3.d ci /etc/rc5.d)

Karel Kral
---