RH9 + orinoco silver card - JAK?

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pátek Srpen 1 12:00:41 CEST 2003

On 1 Aug 2003 at 11:50, Karel Kral wrote:
> Jen doplnim - RH9 ma vse potrebne v sobe. Jen jsem vymenil v
> /etc/pcmcia/config aby se mi spoustel modul wvlan_cs (mam ho nejak
> radsi - jako jediny sveho casu umoznoval provoz dvou karet v jednom PC
> (RH62).

modul wvlan_cs je mj. vyrazne stabilnejsi nez orinoco_cs (ktery se po
par tydnech behu celkem spolehlive zasekne) a navic _ASI_ stale i
vice umi (nevim, novejsi verze orinoco_cs jsem nezkousel -tak nevim,
jestli treba uz jde nastavovat rychlost pres iwconfig:)))

JaCi

ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  377 223 472     602 348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040