Problemy s ftpd-BSD na trustix - nenecha me prihlasit - VYRES ENO

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 1 13:20:31 CEST 2003

No fuj.

After removing the -A from /etc/sysconfig/ftpd-BSD, users are still denied
access w/ an error of invalid password.
Rename /etc/pam.d/ftp-BSD to /etc/pam.d/ftp-bsd.

To jsou hnusne chyby.

TNX