quota - vyreseno

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 20:49:36 CEST 2003

> Jak jsem psal, ze jsem tomu uzivateli soubor smazal, tak je to pravda
> tak na polovinu. Ja ho totiz presunul. Tudis od nej smazal, ale stale
> byl v systemu. Vzhledem k tomu, ze ho stale vlastnil, tak za nej nesl i
> jeho misto a to mu bylo stale zapocitano, i kdyz jsem videl ze u sebe
> nic nema.

Tohle se pise v prvnich odstavcich dokumentace, cili ze quoty jsou
per-user a per-filesystem. Mit implementovane per-directory quoty by jiste
bylo pekne, jenze delat neco takoveho je dost komplikovane a u stavajicich
fs taky nejspis neefektivni (muselo by se neustale lezt do namespace,
ktery je jinak dost nezavisly na zbytku struktur fs).

Obcas muzou pomoct group quoty, jenze vynutit u souboru konkretni gid
nemusi byt vzdy mozne.

-- Honza Houstek