Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Pátek Srpen 1 19:13:24 CEST 2003

> Doporucil jsem postup, o kterem presne vim, kam vede a co lze od
> vysledku cekat. Bezpochyby lze pro mnoho ucelu vyuzit i distribucni
> moduly a starsi verze WE. Je na kazdem, aby si zjistil, ktere
> vlastnosti vyzaduje a pak pro sebe zvolil optimalni postup.

Jiste, postup delsi o kompilaci jadra, ktery navic vybocuje z doporuceni
v README Vami odkazovaneho baliku je lepsi, protoze "vite, kam vede a co
od nej mate cekat" (to je ironicka poznamka).

Kompilaci modulu bez kompilace jadra nepouzijete distribucni moduly a o
vyhode novejsi WE si dovolim silne pochybovat (zejmena pokud by to melo
znamenat dalsi zaplatu do jadra, jak jste naznacil minule).

Taktez si dovolim pochybovat o tom, ze by tazajici (zacatecnik) mel
prochazet komplikovane postupy, aby si vybral "optimalni postup".

* Prosim: Kdyz uz radite, snazte se radit jednoduche veci, dekuji. *

Take bych byl rad, abyste jednodussi postup neoznacoval jako "zmateny",
neni to ekvivalentni.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz