Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Sobota Srpen 2 06:22:00 CEST 2003

Milan Kerslager pise:

> [...]
> od nej mate cekat" (to je ironicka poznamka).
>
> Kompilaci modulu bez kompilace jadra nepouzijete distribucni moduly a o
> vyhode novejsi WE si dovolim silne pochybovat (zejmena pokud by to melo
> znamenat dalsi zaplatu do jadra, jak jste naznacil minule).
>
> Taktez si dovolim pochybovat o tom, ze by tazajici (zacatecnik) mel
> prochazet komplikovane postupy, aby si vybral "optimalni postup".
>
> ********************************************************************
> * Prosim: Kdyz uz radite, snazte se radit jednoduche veci, dekuji. *

  Pokud mam pozitivni zkusenost s nasazenim neceho v nasi siti, tak
  to s klidem doporucim, protoze vim proc. Navic jsem zcela presvedcen
  ze pro zacatecnika je RedHat pro pristup na WiFi uplne k nicemu.
  Asi se budes zase certiti, ale pouziti napr. WISPu, je IMHO podstatne
  lepsi volba. Zacatecnik dostane menu a manual a jak jsem zjistil
  i M$ pozitivni clovek je schopen rozchodit pripojeni do site, pouze
  na zaklade manualu a informace ode mne o IP a SSID jake ma nastavit.

> Take bych byl rad, abyste jednodussi postup neoznacoval jako "zmateny",
> neni to ekvivalentni.

  Jak zjistit ktery zpusob je jednodussi? Asi se podivat do koule :-).

--
    Petr Lascak
    ITF FreeNet Liberec