Was: Mount poškozeného FS; Nyní: fsck, file retrieve

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 2 02:30:55 CEST 2003

Dobrý den,

jak se zdá, zdařila se raw kopie do image, a tak můžu s daty experimentovat.
fsck.vfat nefunguje (divná hláška: '255 FAT32, umím jen 2 FAT32') a pokud
mi neporadí autor, kterýmu jsem napsal, tak nevím.

Přichází tedy na řadu takové experimenty, jaké jste uvedl. Můžete mi prosím
trochu více napovědět nebo mě odkázat na nějaký dokument? Z toho co jste
napsal bych předpokládal, že to otevřu v nějakým 16-tkovým editoru a data
od JFIF včetně do JFIF uložím do novýho souboru...

V GHex můžu zřetelně v ASCII části vidět nedaleko od počátku souboru seznam
obrázků (...PICT0819JPG...), těsně za sebou; jde asi o tabulku alokace
souborů.
Nyní jde o to, co to vlastně je JFIF - předpokládám že nějaká 'značka'
uvozující začátek souboru (JPEG souboru?). Pak budu potřebovat vědět jak ji
najdu buď v hexEditoru nebo v ASCII kódu reprezentujícím ten obsah. Prosím
poraďte.

Fragmentace dat by měla být O.K., fotil jsem celkem souvisle (bez výmazů) a
karta byla nová, poprvé používaná, zaplněno cca 44MB ze 128MB.

S pozdravem,

Oak