Was: Mount poškozeného FS; Nyní: fsck, file retrieve

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Srpen 2 10:15:39 CEST 2003

On Sat, Aug 02, 2003 at 02:30:55AM +0200, Oak wrote:
> Dobrý den,
>
> jak se zdá, zdařila se raw kopie do image, a tak můžu s daty experimentovat.
> fsck.vfat nefunguje (divná hláška: '255 FAT32, umím jen 2 FAT32') a pokud
> mi neporadí autor, kterýmu jsem napsal, tak nevím.

To vypadá na poškozený boot record, předpokládám, že v položce "počet FAT"
je hodnota 255 místo obvyklých dvou. Možnost, že by filesystém měl skutečně
255 kopií alokační tabulky, považuji za krajně nepravděpodobnou. Najděte si
někde popis FAT, tu hodnotu opravte a zkuste to znovu. Dá se ale očekávat,
že těch chyb v boot recordu bude víc (nebo že bude celý přepsaný).

                                                             Michal Kubeček