pptp - problem s pripojenim vice uzivatelu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 2 15:12:38 CEST 2003

Dne Tue, Jul 29, 2003 at 10:50:12PM +0000, Zdenek Kaminski napsal:

> Mohu se prosim jen zeptat, pouzivat openssl-mppe a nebo nejake
> ppp-2.4.2... a mppe z nej?

Nevim, rozjizdel jsem to asi pred rokem a tehdy zadne openssl-mppe nebylo,
takze jsem patchoval bezne pppd na podporu mppe. (neni tam o jedno p vice?)

Kazdopadne to chodi s tim mppe nad beznym pppd, ale pouziva se to strasne
malokdy, tak jeden pristup tydne, takze nevim, jestli to snene nejake
skutecne ostre nasazeni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.