pptp - problem s pripojenim vice uzivatelu

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na kyselica.eunet.cz
Pondělí Srpen 4 19:17:09 CEST 2003

On Sat, 2 Aug 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> Nevim, rozjizdel jsem to asi pred rokem a tehdy zadne openssl-mppe nebylo,
> takze jsem patchoval bezne pppd na podporu mppe. (neni tam o jedno p vice?)

openssl-mppe je uz od jadra 2.4:

http://public.planetmirror.com/pub/mppe/

problem je v tom, ze se musi patchovat i ppp.

Navic ppp od verze 2.4.X obsahuje vlastni podporu mppe.

> Kazdopadne to chodi s tim mppe nad beznym pppd, ale pouziva se to strasne
> malokdy, tak jeden pristup tydne, takze nevim, jestli to snene nejake
> skutecne ostre nasazeni.

Hmm, asi bude chyba nekde u mne, mezi zidli a klavesnici. Me totize
funguje jen openssl-mppe. Chodi Vam 128bitove sifrovani?

Uz tech otazek necham...

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488