Clamav-milter, kompilace na RH 7.3

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Srpen 3 10:09:55 CEST 2003

> Dobry den,
>
> Mam funkcni clamav a sendmail. Na RH80, ci RH9 jsem spokojen. Ovsem na
> RH7.3 me nejde prelozit clamav-milter. Mam nainstalovane devel,
> configure napise na spravnych radkach YES, ale make tu binarku
> nevytvori. (Make v adresari clamav-milter napise ze neni co delat pro
> all ;-(

Snazite se vyrobit balik, nebo mate na distribuci nezavisly zdrojak
(tar.gz) a prekladate pomoci configure, make, make install?

Predpokladejme 2. moznost. Na cem to selhava? Je cely problem jen v tom,
ze make napise "nothing to do for all". Zkuste nejdriv make clean a taky
si precist nejake README ci INSTALL, tam by melo byt popsane, cim to
kompilovat.

Taky by nebylo od veci se do toho Makefile podivat, mozna byste nasel
problem rychleji, nez vam tady nekdo poradi...

BTW na RH8/9 se vam to zkompilovat dari?

-- Honza Houstek