Clamav-milter, kompilace na RH 7.3

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Srpen 4 07:10:41 CEST 2003

Dobry den,

Honza Houstek napsal(a):

> Predpokladejme 2. moznost. Na cem to selhava? Je cely problem jen v tom,
> ze make napise "nothing to do for all". Zkuste nejdriv make clean a taky

Ano. Prestoze se tam Makefile vytvori, nezkompiluje nic. I s make clean.

> si precist nejake README ci INSTALL, tam by melo byt popsane, cim to
> kompilovat.

No to jsem cetl. Napr. v hlavicce tohoto souboru je toto:

Tested OK on Linux/x86 with gcc3.2.
         cc -O3 -pedantic -Wuninitialized -Wall -pipe -mcpu=pentium
-march=pentium -fomit-frame-pointer -ffast-math -finline-functions
-funroll-loops clamav-milter.c -pthread -lmilter
../libclamav/.libs/libclamav.a ../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o

Ale to poustim cc ci gcc hodi priblizne toto:

clamav-milter.c:112:22: defaults.h: není souborem ani adresářem
clamav-milter.c:113:21: cfgfile.h: není souborem ani adresářem
clamav-milter.c:136:29: libmilter/mfapi.h: není souborem ani adresářem
clamav-milter.c:141:25: warning: C++ style comments are not allowed in
ISO C89
clamav-milter.c:141:25: warning: (this will be reported only once per
input file)
clamav-milter.c:174: parse error before "clamfi_connect"

A jeste xx chyb. Mozna mu chybi nejake cesty. V kazdem pripade ostatni
veci se pomoci make (a predtim configure) zkompilujou - jen ten
clamav-milter ne.

> Taky by nebylo od veci se do toho Makefile podivat, mozna byste nasel
> problem rychleji, nez vam tady nekdo poradi...

NO kdyby tam byly ctyri radky, tak bych se v tom vyznal ;-) Jediny
podezrely se mi zdaji tyto radky:

# FIXME: check automake for 'and' (&&)
#sbin_PROGRAMS = clamav-milter

#clamav_milter_SOURCES = clamav-milter.c

#clamav_milter_LDADD = ../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o

#man_MANS = ../docs/clamav-milter.1

Ale kdyz je "odremuju" tak to neudela nic (napise to "nothing...")

O kousek nize je znovu definovani $(PROGRAMS) - jako prazdne promenne -
takze jsem prozmenu zaremoval tuto radku - a vysledek je toto:

[kral na linux2 clamav-milter]$ make
/bin/sh ../libtool --mode=link gcc  -g -O2   -o clamav-milter
../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o -L../libclamav -L/usr/lib/libmilter
-lmilter -lpthread
mkdir .libs
gcc -g -O2 -o clamav-milter ../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o
-L/home/kral/clamav-0.60/libclamav -L/usr/lib/libmilter -lmilter -lpthread
/usr/bin/ld: cannot find -lmilter
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [clamav-milter] Error 1

Rekl bych ze chybi neco z LIBS (milter ?). Ale co by to melo byt nevim
(napr. kdyz zkusim na disku najit "pthread", tak taky nic nenajde = ani
nevim kde by to melo lezet). Configure si kontroluje v souvislosti s
--enable-milter existenci /usr/include/milter/* - ale nevim jestli to ma
s tim neco spolecneho...

> BTW na RH8/9 se vam to zkompilovat dari?

Ne. na RH8.0 je to stejne (9tku tu ted nemam)
Uznavam ze jsem to psal asi zmatene. Drzel jsem se vzdy toho, ze je
lepsi najit jiz hotove rpm (kdyz mi to nejde zkompilovat). Ovsem ty rpm
mi funguji az od 8ky. Predem diky za nejaky napad - obavam se ovsem, ze
aniz by videl cele Makefile mi tezko nekdo poradi.

Karel Kral
---