JtR a maximalni delka hesla > 8

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Neděle Srpen 3 12:13:17 CEST 2003

Dobry den,

potreboval bych nastavit john the ripper na vice nez 8 znaku maximalne.
V john.ini to neni s MaxLen nic platne, nebot (jak jsem vycetl z doc) je
delka 8 max napevno ve zdrojaku. Stahnul jsem si teda zdrojaky, upravil
v src/params.h CHARSET_LENGTH a zkompiloval. Problem je, ze ted mi zas
john nebere *.chr soubory s definici znaku. Zjistil jsem, ze mozne si je
sam znovu vygenerovat, ale pouze z jiz rozlousklych passwd-u, coz je hodne
neprakticke.

Neznate nekdo jiny zpusob, jak jej donutit, aby projel jen hesla 10 az
11 znaku hlouha v increment modu? Limit 8 mi prijde ponekud nedostatecny.
Na systemu mam minimalni delku 9 znaku a tak mi pravidelna kontrola
hesel nebezi... :(

Diky moc,
Dave Lister