Clamav-milter, kompilace na RH 7.3

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Srpen 6 10:43:18 CEST 2003

Karel Kral wrote:
> Dobry den,

> Zrejme nemam bod 2 a 6. S 6kou asi nic nenadelam, ale tu 2ku bych mohl
> zmenit ;-) Nainstaloval jsem si tedy i src.rpm a ten tar.gz ktery vznikl
> v /usr/src/redhat/SOURCES jsem rozbalil napr do /home/kral/sendmail.
> Ovsem jak tam "nastavit" cestu. Zatim jsem se dosel k jakemusi "ld"
> prikazu (? - viz nize) - ale vubec nevim jestli je to alespon spravy
> smer...

Tak ten skript pro kompilaci clamav na starych RH uz jsem smazal,
ale jde zhruba o to, ze si zkompilujete sendmail, podivate se,
kde se vytvori knihovny jako je libsm*, libmilter* a pod.
a cestu k nim pridate v makefile clamav-u k include-ovanym cestam
pomoci -I

Ale jak uz jsem rikal, sami vyvojari ze Sendmail Inc. priznavaji,
ze milter na sendmail 8.11.x poradne nechodi a doporucuji
pouzivat verzi 8.12.x.

pk