Samba - cteni pro vsechnz zapis jenom pro vybrane uzivatele

Peta cw-mailinglist na seznam.cz
Neděle Srpen 3 16:08:34 CEST 2003

Bohuzel jsem se nevyjadril uplne jasne.
Me ani tak nejde o to jak to resit spis jak se prihlasit do nejakeho
sdileneho adresare jako nejaky uzivatel. Kde co ma byt nastaveno.
Podarilo se mi akorat prihlasit do home adresare urciteho uzivatele ale do
ostatnich, ktere jsem vytvoril, ne.
Uzivatele pridaneho v Sambe mam jen jak nastavit volby pro adresar abych se
tam dostal.

ale jenom urcity uzivatele do nej mohl zapisovat.