Samba - cteni pro vsechnz zapis jenom pro vybrane uzivatele

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Srpen 3 16:45:31 CEST 2003

On Sun, 3 Aug 2003, Peta wrote:

> Bohuzel jsem se nevyjadril uplne jasne. Me ani tak nejde o to jak to
> resit spis jak se prihlasit do nejakeho sdileneho adresare jako nejaky
> uzivatel. Kde co ma byt nastaveno. Podarilo se mi akorat prihlasit do
> home adresare urciteho uzivatele ale do ostatnich, ktere jsem vytvoril,
> ne. Uzivatele pridaneho v Sambe mam jen jak nastavit volby pro adresar
> abych se tam dostal.

Ja zase ne uplne presne pochopil vas. Ujasneme si to tedy. Bud jste

a) uzivatel, ktery se chce dostat do nejakeho adresare sdileneho na sambe

nebo

b) admin te samby, ktery se na ni snazi zajistit to, co jste popisoval
(adresar ve kterem nekdo muze zapisovat a nekdo jiny jen cist)

Pokud je to a), tak si prectete man smbclient a man smbmout. Pokud je to
moznost b), tak plati prispevek, ktery jsem sem posilal (vyjmenoval jsem 3
overene zpusoby, ze kterych si musite vybrat ten, ktery vasemu ucelu
nejlepe vyhovuje). Necekejte ale nejakou kucharku, zejmena ne v situaci,
kdy lide v konferenci ani poradne nevi, co vlastne chcete.

-- Honza Houstek

P.S. Kdyz ted procitam ten vas prispevek, tak to vypada, jako ze mate
rozbehlou sambu a snazite se tam zaridit jiny share nez home.  Mate v
smb.conf ten share vubec definovany (a je to tedy problem v pristupovych
pravech) a nebo ho tam vubec nemate?