fsck, file retrieve

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 4 01:11:11 CEST 2003

> Nedošlo mi tu hodnotu považovat za počet kopií FAT, ale máte určitě
> pravdu.  Maximální počet je 8, ale nikdy jsem neslyšel, že by se
> používalo jiného počtu než 2. To ale znamená, že s velkou
> pravděpodobností fs opravit nepůjde a budu se muset pokusit fotky
> zachránit "vystřižením" částí obsahu image a uložení do souborů, což
> taky asi nemá příliš mnoho nadějí na úspěch.

Proc? Je to snadne (najit retezec, kterym zacina JPEG + vzit nejaky horni
odhad velikosti tech souboru). Pak to jen otevrit v nejakem editoru a
ulozit, aby se odstranil bordel na konci.

Pokud to neni fragmentovane (jako ze podle vasich slov neni), tak bude mit
tato metoda vysokou uspesnost (zalezi taky na charakteru toho poskozeni,
kvuli kteremu celou tu zachranu delate).

-- Honza Houstek