Was: Mount poškozeného FS; Nyní: fsck, file retrieve

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Srpen 3 02:48:35 CEST 2003

Dne so 2. srpna 2003 10:15 jste napsal(a):

> To vypadá na poškozený boot record, předpokládám, že v položce "počet
> FAT" je hodnota 255 místo obvyklých dvou. Možnost, že by filesystém měl
> skutečně 255 kopií alokační tabulky, považuji za krajně nepravděpodobnou.
> Najděte si někde popis FAT, tu hodnotu opravte a zkuste to znovu. Dá se
> ale očekávat, že těch chyb v boot recordu bude víc (nebo že bude celý
> přepsaný).
>
>                                                              Michal
> Kubeček

Nedošlo mi tu hodnotu považovat za počet kopií FAT, ale máte určitě pravdu.
Maximální počet je 8, ale nikdy jsem neslyšel, že by se používalo jiného
počtu než 2. To ale znamená, že s velkou pravděpodobností fs opravit
nepůjde a budu se muset pokusit fotky zachránit "vystřižením" částí obsahu
image a uložení do souborů, což taky asi nemá příliš mnoho nadějí na
úspěch.

Zdraví, Oak.