hp omnibook xe3

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 4 08:43:18 CEST 2003

> ahoj, potreboval bych pomoct. mam notebook HP Omnibook XE3 GF, OS
> Slackware 8.1 a nejde mi rozchodit sledovani stavu baterie. zkousel jsem
> kompilovat jadro s podporou apm i acpi a porad to nejede. nevite co s
> tim?

No pokud vam jde jen o sledovani stavu, tak tusim zrovna tento notebook
ma vpredu pred klavesnici maly LCD display, kde to (krome casu a data)
ukazuje.

Zkuste zkompilovat 2.4.21 s patchnutym ACPI (stahnete ze sourceforge),
pripadne muzete zkusit i -ac radu, Alan tusim nove ACPI uz zaintegroval.

Pokud si to ale dobre pamatuju, tak Pavel Machek rikal o Omnibookach neco
nepekneho co se tyce toho, jak maji udelane ACPI, takze bych moc nedoufal.

-- Honza Houstek