hp omnibook xe3

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Srpen 4 10:01:00 CEST 2003

Marty Dušek wrote/napsal:
: ahoj,
: potreboval bych pomoct. mam notebook HP Omnibook XE3 GF, OS Slackware
: 8.1 a nejde mi rozchodit sledovani stavu baterie. zkousel jsem
: kompilovat jadro s podporou apm i acpi a porad to nejede. nevite co s
: tim? diky za
: odpovedi

   Zkuste omnibook modul do jádra, http://omke.sf.net/, či konferenci
omnibook (vyřezané z hlaviček)

   ACPI alespoň na mém exempláři (XE3 GC podle desky, XE3L podle kastle)
chodí ošklivě, APM je bez problémů, pominu-li to že baterka už je
vymlácená a tak kecá o výdrži (čas).
   Až se jednou rozčílím, tak tu opravím xapm aby ten čas aproximoval.

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>