BNC ethernet monitoring tool

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Srpen 4 14:10:03 CEST 2003

:> >:> > nemate niekto dobry a odskusany tool na realtime monitoring BNC siete z
:> >:> > pohladu poctu kolizii a podobne ? primarne linux, nepohrdnem v pripade
:> >:> > nudze ani inou platfomou
:> >:>
:> >:> http://www.ntop.org (NTOP)
:> >:> http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/ (MRTG)
:> >
:> a co treba to cist z /proc/net/dev ?

to uz z mojho pohladu nie je nastroj, ale drotovanie niekam

tak isto to mozem tahat cez SNMP ( ako uz poznamenal niekto mudrejsi ),
stale ale nie som v realtime, pretoze napr. samotne mrtg na zvycajne
interval 5 minut ..

mne by teraz vyhovovali nejake skacuje bargrafy, ktore budu v realnom
case reagovat na aktualne zatazenie toho koaxu ..

to, ze o 5 minut uvidim, ze nejake kolizie boli je mi de facto tymto
sposobom dost zbytocne ..

teraz pozeram nejake SMNP monitoring tooly ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying