BNC ethernet monitoring tool

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Srpen 4 14:38:12 CEST 2003

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

>:> >:> > nemate niekto dobry a odskusany tool na realtime monitoring BNC siete z
>:> >:> > pohladu poctu kolizii a podobne ? primarne linux, nepohrdnem v pripade
>:> >:> > nudze ani inou platfomou
>:> >:>
>:> >:> http://www.ntop.org (NTOP)
>:> >:> http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/ (MRTG)
>:> >
>:> a co treba to cist z /proc/net/dev ?
>
>to uz z mojho pohladu nie je nastroj, ale drotovanie niekam
>
>tak isto to mozem tahat cez SNMP ( ako uz poznamenal niekto mudrejsi ),
> [...]

/proc je myslim dostatecne realtime, nevim ovsem, jak podrobne
statistiky se z toho daji vytahnout, skakajici grafy jsou jen
zalezitosti graficke nadstavby

snmp je spise na komunikaci s hardwarovym routerem apod., nevim,
jak by Vam mohl pomoci, chcete-li sledovat sitova rozhrani (klasicke
sitovky), nebo chcete skutecne sledovat nejaky externi hw?

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477