(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 4 14:54:48 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 02:26:43PM +0200, Marcel Kolaja wrote:

> To jsem to buď špatně napsal nebos to špatně pochopil :-) Já se ptám,
> jestli je možno použít v non-GPL programu, který je v interpretovaném
> jazyce, GPL knihovnu.

 Ja to pochopil. Problem by byl pokud by ten program pouzival casti
 kodu (interpretovaneho), ktery by byl GPL. Ty, ale nic takoveho
 nechces. Ty jen zadas interpreter, aby se za chodu slinkoval s
 binarnum modulem (.so). Je to tedy o licencnim vztahu interpretru a
 te knihovny. Ty nadale jen pouzivas presne definovane API toho jazyka.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/