(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Srpen 4 14:26:43 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 02:04:47PM +0200, Karel Zak wrote:

>  Ja predpokladam (doufam), ze skripty interpretovaneho jazyka nemusi
>  byt kompatibilni s licenci interpretru pokud ten je v GPL. Za interpretaci
>  lze oznacit pomerne dost veci (makra v ruznych dokumentech apod.) a
>  ve vysledku by nakonec byla vsechna data GPL.

To jsem to buď špatně napsal nebos to špatně pochopil :-) Já se ptám,
jestli je možno použít v non-GPL programu, který je v interpretovaném
jazyce, GPL knihovnu.

>     Karel

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds