Videokamera Sony a USB

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Srpen 5 09:46:21 CEST 2003

> Zdravím
> Otec si koupil Digitální Videokameru Sony DCR-TRV328E. Má digitální výstupy
> USB a i.LINK (pravděpodobně FireWire).

Má digitální výstup FireWire a parodii na digitální výstup USB.

> Nevíte, zda existuje způsob, jak dostat to video přez USB do počítače pod
> Linuxem?

Ne - pokud tím myslíte opravodvé video (viz dále).

> Případně jestli to přez USB nebude stejně kvalitní jako přez
> FireWire,

No právě že nebude !
Přes USB jde "video" v polovičním rozlišení a navíc to má jen 15
fps ! Takže jako nějaký malý náhled na web snad jo, ale
_plnohodnotné_ video se tudy ven protlačit IMHO nedá.

> doporučili byste mi nějaký levný FireWire řadič?

Slyšel jsem že docela levné a ne zrovna špatné jsou řadiče
(všeho druhu) od firmy Kouwell ...

P.S. Popisuju vlastní zkušenosti s modelem 345 ale zatím jen pod
Wokny, protože jsem na rozchození pod linuxem zatím neměl čas ..
(a silně pochybuju že by se USB pod linuxem chovalo jinak).

Ale každopádně určitě tady dost lidí uvítá případné další
zkušensti s touto technikou pod linuxem, takže se už teď těšíme
na další příspěvky.

BTW co je to za model ? Na stránkách Sony jsem nic o "328"
nenašel.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s