Videokamera Sony a USB

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Srpen 5 09:58:52 CEST 2003

> Má digitální výstup FireWire a V PODANI TETO KAMERY(*) parodii na
digitální výstup USB.

(*) USB 2.0 je rychlejsi nez Fireware.

> No právě že nebude !
> Přes USB jde "video" v polovičním rozlišení a navíc to má jen 15
> fps ! Takže jako nějaký malý náhled na web snad jo, ale
> _plnohodnotné_ video se tudy ven protlačit IMHO nedá.
Predpokladam, ze je to je chyba kamery, ne USB. Tedy pokud to neni USB 1.1,
tak by to skutecne byo smesne.
FireWare port se da ovsem snadno sehnat trebas se slusnou zvukovou kartou -
pokud neni primo na boardu a to asi neni.

> Slyšel jsem že docela levné a ne zrovna špatné jsou řadiče
> (všeho druhu) od firmy Kouwell ...
Nebo SB Audigy Player ;-) Ma FireWare port a jeste docela slusne hraje.

> Ale každopádně určitě tady dost lidí uvítá případné další
> zkušensti s touto technikou pod linuxem, takže se už teď těšíme
> na další příspěvky.
Zmineny Sb mi vcetne FireWare v linuxu jede naprosto bez problemu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz