GCC3

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Srpen 5 10:29:12 CEST 2003

On Tue, Aug 05, 2003 at 09:53:07AM +0200, Dusan Zatkovsky wrote:
> Zdravim,
> chcel by som Vas poprosit o radu. Nie je mi celkom jasno vo verziach GCC2.9x a
> GCC3.x. V archive sa uz tato otazka preberala, ale nenasiel som odpoved, z
> ktorej by mi bolo vsetko jasne.
> Snazim sa skompilovat posledne KDE na redhate 7.3 s gcc 2.96. Uz pri
> kompilacii arts daemona mi gcc vypisuje tonu warningov typu control reaches
> end of non-void... a mnoho inych warningov. Chcem sa teda opytat, ci mam
> upgradovat gcc, ak ano, tak na aku verziu a ci tim neporusim binarnu
> [...]

Dobry den,

ve vasem pripade bych zvazil upgrade cele distribuce. Ja sam sice jeste
provozuji tri RH7.1 jako servery, ale potrebne programy jsou zkompilovane
a o bug fixy se staram rucne. Jestli mate rychlou linku, zaregistrujte si
up2date sluzbu a provedte update po internetu. Tez se podivejte do README
v KDE jaky kompilator je doporuceny pro kompilaci.

-- Dalibor Straka