GCC3

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Srpen 6 10:24:26 CEST 2003

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> ve vasem pripade bych zvazil upgrade cele distribuce. Ja sam sice jeste
> provozuji tri RH7.1 jako servery, ale potrebne programy jsou zkompilovane
> a o bug fixy se staram rucne. Jestli mate rychlou linku, zaregistrujte si
> up2date sluzbu a provedte update po internetu. Tez se podivejte do README
> v KDE jaky kompilator je doporuceny pro kompilaci.

pan Zatkovsky,
rozhodne skuste upgradnut aspon GCC. Je totiz slusna moznost, ze KDE s
gcc-2.96 skompilovat NEJDE (pozrite docs KDE ako pisal pan Straka), pripadne
ze tam je napisane nieco ako v mplayeri ("pre mna za mna skuste to
skompilovat s 2.96 ale NEHLASTE ZIADNE CHYBY"). Ak tam nieco podobne je,
nema zmysel to skusat a len by ste zbytocne obtazovali konferenciu.
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease