Linux trustees - zkusenosti

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pondělí Srpen 4 20:51:42 CEST 2003

Zdravim znova po nejake dobe.

Precijen jsem zkusil trustees. Zjistil jsem ale, ze mi to funguje na
ext2 fs, ale pokud se pokusim prava nastavit na reiserfs tak to
nefunguje. Na homepagi se o podpore fs explicitne nic nepise, tak jsem
myslel, ze na tom nezalezi. Muze nekdo pozitivne potvrdit, ze to ma
fungovat i s reiserfs nebo naopak potvrdit, ze to funguje jen s ext2,
pripadne doporucit logovany fs, se kterym by to fungovalo?

DIky predem

Honza

--