Linux trustees - zkusenosti

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 17:14:05 CEST 2003

> Precijen jsem zkusil trustees. Zjistil jsem ale, ze mi to funguje na
> ext2 fs, ale pokud se pokusim prava nastavit na reiserfs tak to
> nefunguje. Na homepagi se o podpore fs explicitne nic nepise, tak jsem
> myslel, ze na tom nezalezi. Muze nekdo pozitivne potvrdit, ze to ma
> fungovat i s reiserfs nebo naopak potvrdit, ze to funguje jen s ext2,
> pripadne doporucit logovany fs, se kterym by to fungovalo?

Nevim sice, co to je trustees, ale pokud obsahuje nejaky dodatecny AC
implementovany v kernelu, tak je dost dobre mozne, ze to je zavisle na
konkretnim filesystemu. Tedy ja jsem s LIDS a GRSEC docela dlouho narazel
spolu s XFS.

-- Honza Houstek