Clamav-milter, kompilace na RH 7.3

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Srpen 5 17:00:37 CEST 2003

Dobry den,

Krištof Petr napsal(a):

> K uspesne kompilaci potrebujete zdrojaky sendmailu,
> nastavenou cestu k nim, nainstalovany sendmail,
> sendmail-devel a hodne stesti.

Zrejme nemam bod 2 a 6. S 6kou asi nic nenadelam, ale tu 2ku bych mohl
zmenit ;-) Nainstaloval jsem si tedy i src.rpm a ten tar.gz ktery vznikl
v /usr/src/redhat/SOURCES jsem rozbalil napr do /home/kral/sendmail.
Ovsem jak tam "nastavit" cestu. Zatim jsem se dosel k jakemusi "ld"
prikazu (? - viz nize) - ale vubec nevim jestli je to alespon spravy smer...

> Zkuste prilozenou patche.

Aplikace se nezdarila - ale vydedukoval jsem, ze to melo doplnit do tech
dvou souboru -lsmutil v tech inkriminovanych radkach... Tak jsem to
udelal rucne - ale bez vysledku:

Stale jsem nezkompiloval:
/bin/sh ../libtool --mode=link gcc  -g -O2   -o clamav-milter
../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o -L../libclamav -L/usr/lib/libmilter
-lmilter -lsmutil -lpthread
gcc -g -O2 -o clamav-milter ../clamd/cfgfile.o ../clamd/others.o
-L/home/kral/clamav-0.60/libclamav -L/usr/lib/libmilter -lmilter
-lsmutil -lpthread
/usr/bin/ld: cannot find -lmilter
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [clamav-milter] Error 1
[root na linux2 clamav-milter]#

Zkusil jsem jeste jednou projit DOCs a INSTALL - ale nenarazil jsem na
nic smerodatneho (nevylucuju ovsem, ze jsem hledal spatne). Mimochodem -
ani ve zdrojacich neni nic co by se jmenovalo milter. Jestli byste mi
nemohl rici, jak nastavit tu "cestu" ? (PS: zkousel jsem to kompilovat i
pod rootem i pod mym jmenem).

Predem dekuji
Karel Kral