quota

Úterý Srpen 5 17:42:35 CEST 2003

On Tue, 5 Aug 2003, Punjab wrote:

> Linux Slackware 9.0 jadro 2.4.20 - balicek quota 3.08-i386-1

Jaky filesystem?

> Quota vsak neodecetla velikost souboru z jeho aktualniho stavu,

Co pise quota -v ftp? To, co uz jsme videli? Same nuly krome blocks-soft,
kde je 30000? (Z toho, co pisete dale, soudim, ze asi ne.)

> protoze jsem ho smazal ja a neudelal to on sam.

Na tom, kdo soubor smaze, nezalezi. Resp. by nemelo zalezet.

Mimochodem, jak velky byl ten problematicky soubor? Nebylo to nahodou
v tu chvili poprve, co bylo dosazeno ci prekroceno 30 MB?

> Ted je tedy situace takova, ze uzivatel ma na FTP soubor ktery zabira
> 8MB a FTP mu hlasi, ze uz nemuze uploadovat, protoze ma prekrocen
> limit.

Hmm...prekrocen limit? Zkuste mu krome soft kvoty nastavit i nejakou
(vetsi) hard kvotu == limit. Mozna nekde chybi test na to, zda je limit
nastaven, a nula se tam interpretuje jako nula neboli nic.

> Zajimalo me tedy, jak se tato situace resi. Pokud na to jdu dobre.

V krajnim pripade muzete vystoupit a nastoupit: vypnout kvoty, smazat
quota.user a zacit od zacatku.